En eftermiddag i ridbyxorna!

Japp, idag har det blivit ridkläder från att jag kom hem från jobbet tills nu...
 
Visserligen är det så rätt ofta, men på något konstigt vis har jag lyckats bli klar rätt tidigt ändå de senaste veckorna att jag har varit inne någon timma i huset innan läggdags, men inte idag!
Men jag klagar inte, jag trivs rätt bra i dom ;)
 
 
Dagen har bestått av ridning och nu möte ikväll på ridklubben.
Alltid trevligt med lite förenings-anda, där alla vill väl och gör det för att man tycker det är kul. Så borde det vara på fler ställen tycker jag, att man håller på med det man tycker är kul och inte för att man måste. Blir så mycket roligare då när man arbetar tillsammans!
 
 
Aja, nu ska jag inte babbla mer om det...
Imorgon blir det först lite ridning följt av en eftermiddag hos veterinären, japp ni hörde rätt... Sedan fortsätter kvällen med att klippa färdigt Eron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON