Hoppning

Sådär. Då bar dagens hopp-pass avklarade med 3 hästar. 
Hoppade mycket linjer på olika håll och kanter, i långa banor. Måste bli bättre på att bli klar i tid till nästa hinder och på att hitta en jämnare rytm.  
 
 
Först ut var Cappellini. Han skötte sig utmärkt och gjorde alla övningarna väldigt lätt. Var inte i en bom utan kändes väldigt fräsch!! 
 
Därefter var det dags för Recycle. Hon var pigg och väldigt het idag, så hoppade rätt många språng med henne väldigt lågt för att få henne till att slappna av och hitta en jämn galopp och rytm. 
 
Sist ut var Chicca och vi fortsatte med våran krysshoppning idag. Gick strålande och idag var hon ännu mera med på noterna :) 
 
 


Såhär såg det ut, jobbade mycket med olika linjer idag som sagt. 

Kommentarer
Jessica

Vilken härlig ridbana! Måste vara perfekt att ha en sådan alldeles för sig själv (som jag antar att du har?) :P

2013-09-29 @ 21:23:00
URL: http://vinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON