Söndag kväll

God kväll på er!
 
Summering från dagen kommer imorgon, filmerna har strulat lite och sånt och nu är det snart dags för mig att gå och lägga sig!
Kommer somna lycklig inatt... Tänk vilka fina hästar det står i stallet utanför egentligen, nästan så man snart får sätta lås på boxarna! haha. De gör en varm i hjärtat i alla fall!
 
 
Imorgon väntar först jobb. Sen ska jag åka till ridskolan, mitt gamla jobb, och hälsa på lite efter det. Största anledningen är att jag ska lämna lite täcken på tvätt men de behöver ju inte de veta ;) haha. Nej men jag har planerat att åka ner och hälsa på jättelänge så imorgon slår jag två flugor i samma smäll helt enkelt!
 
På väg hem blir det även en sväng till granngården. Måste köpa lite mer havre och även en ny martingal-stopp ifall dom har det...
 
 
Sen blir det ridning av Recycle, Chicca och Lupol när jag kommer hem. Förhoppningsvis hinner jag Eron med!
 
 

Kommentarer
Caroline Bågfeldt

Sv: Tobias Grönberg som han heter kommer från Skåne-trakten, vet inte exakt. Och jag tränar inte för honom regelbundet vilket jag själv tycker är synd. Men i alla fall, en tjej i vårt stall har fixat så att han kommer hit med ca 2 månaders mellanrum. Första gången hade jag och Chuck det lite svårt, men jag fick ändå så otroligt mycket hjälp. Denna gången gick allt sjukt bra och det är så roligt att rida för honom.

Jag älskar min vanliga tränare, men ibland fastnar man med sin vanliga och då är det perfekt att få chansen att träna för Tobbe, han har hjälpt mig otroligt mycket på bara 4 ridpass.

Skrev typ en roman nu, men hoppas du fick ditt svar iaf :D

2013-09-16 @ 07:00:26
URL: http://carolinebagfeldt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON