Ny vecka igen!

Då var det måndag och ny vecka, igen...
En fullproppad vecka minst sagt!
 
Måndag: jobb 7:15-14:15. Hem och fixa stallet. Åka iväg kl 16-ca17 för att löshoppa en häst. Hem igen och rida. Därefter fixa ryttarmeddelande och förbereda inför startlistor till klubbens tävlingar i helgen.
Tisdag: Jobb 7:15-15:30. Direkt iväg och rida en häst kl 16. Hemma igen ca 17:30 och då väntar ridning av 4 hästar.
Onsdag: Jobb 7:30-16. Hem och rida så många jag hinner och därefter fixa startlistor till helgens tävlingar.
Torsdag: Jobb 8-13:15. Åka till gymmet (förhoppningsvis) och sen hem och fixa stallet och rida. Sedan på kvällen väntar träning av två hästar.
Fredag: Jobb 7:30-14:15. Hem och rida så många jag hinner och sen ner till klubben för att fixa i ordning allt tills tävlingen på lördag. Samt fixa de sista ändringarna på allt pappersjobb till tävlingen.
Lördag: Vara nere på klubben och hjälpa till på tävlingen. Sen hem och rida, samt sammanställa tävlingens resultat.
Söndag: Putsa och förbereda allt till min egna tävling, som lyckligtvis börjar efter lunch så jag hinner putsa och sånt på morgonen! =)
 
 
Phuu, jag längtar till söndag kväll.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON