Förra helgens olycka

Olyckan som hände i helgen var när jag skulle köra hem från Emelie, och bilen som jag kör går sönder.
Mitt på vägen under körningen så går axeln till ena framhjulet av, bilen går inte längre att styra och vi kör rakt ut i skogen från vägen.
 
 
Sekunderna från dess att jag märker att bilen inte längre går att kontrollera, och jag ser träden framför mig, tills att vi står stilla och jag märker att jag fortfarande lever var några av de värsta sekunderna i mitt liv...
 
Nu gäller det bara att vara glad över att man lever, vara tacksam för att det gick så bra med mig som det gjorde och att ingen annan var med i olyckan som kunde skadas...
Har varit en rätt jobbig och känslosam vecka men förhoppninsvis kommer jag snart kunna släppa det psykiskt och blicka framåt.
 

Kommentarer
Emelie

Usch!! Hur snabbt körde du? Kram!!

2014-02-22 @ 20:42:01
URL: http://Lindblad.blogg.se
Fia

Men vännen!!!! <3 Vilken tur att du inte skadades! Självklart är det jobbigt psykiskt när något sådant händer, men vi kan i alla fall vara glada att du står på benen! Hör av dig om du vill prata. Du vet att jag alltid svarar. Puss!

Svar: Tack fina du, jag saknar dig! <3 Måste ses snart igen!!
Henny Vinlöf

2014-02-24 @ 10:12:20
Jessica

Men gud! Hur mår du? :(

2014-02-24 @ 12:59:59
URL: http://vinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON