GLAD!

Wiho, ikväll är det en glad Henny som uppdaterar här!
 
Har ridit lite idag, hela 3 hästar faktiskt, och mitt knä verkade också tycka det var rätt kul för det började inte protestera ordentligt förrän efter 2,5 ridtur! :D
 
 
Det gjorde inte hela världen. Var rätt väntat så jag lydde knät bra och hoppade så snällt av sista hästen, annars lär jag få sota för det imorgon och kanske inte kunna rida något alls...
 
 
 
Men i alla fall.. Äntligen äntligen äntligen!! :D ikväll är det en glad Henny som går och lägger sig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON