Måndag

Måndag och äntligen ny vecka igen!
Ska göra allt jag kan för att lägga förra veckan bakom mig och tänka framåt. En dag i taget så ska nog hjärnan också komma vidare..!
 
Som det ser ut just nu är denna veckan rätt "lugn", inte mer än vanligt med andra ord.
Ska jobba över på tisdag sen ska jag försöka boka in lite möten och sånt i veckan också, har lite roliga planer på gång och förhoppningsvis blir det snart verklighet av dom också!! Håll tummarna, så berättar jag mer om det längre framåt i tiden.
 
 
Annars blir det ridning som vanligt. Lupol galopperas nu och är lyckligare än någonsin känns det som!
Hoppas bara på att snön försvinner helt och hållet i paddocken snart också så går det lite lättare att hålla igång dom här hemma.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON