Ont i knät...

Usch, värken i knät verkar inte riktigt vilja försvinna.
 
 
Jag kanske inte ger det de bästa förutsättningarna heller för att låta läka och bli bra. Men samvetet över att hästarna inte rids som de ska börja komma ikapp en nu och då blir det såhär helt enkelt...
 
Idag har det värkt i stort sett hela dagen. Bestämde mig ändå för att rida en sväng, en väldigt kort sådan, och nu pulserar det betydligt mer än innan den lilla ridturen...
 
Aja, samvetet och resten av kroppen mår i alla fall lite bättre av vetskapen om att en häst blivit motionerad!
 
 
 
Imorgon blir det ridning av en häst igen och de andra ska longeras! 
Målet är att rida alla på tisdag igen. Heja mig! =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON