Ridhuset igårkväll..

Gårkvällen spenderades i ridhuset med Lupol och Eron.
 
Båda två kändes väldigt fina. Var lite att rida först men när man väl kommit till arbete med båda två så kändes som om man kommit ett steg längre i utvecklingen och har något nytt att jobba vidare på. Härligt när det känns så!! =)
 
 
Lupol gjorde sina första varv i galopp efter vilan och han kändes både fin men också lite stel och ringrostig, vet inte riktigt hur jag ska beskriva känslan men..
Tror det blir bättre om några dagar när han bara fått galoppera och jobba igenom kroppen ordentligt!
 
Eron skötte sig också fint! Det krävs dock en del ridning för att hålla den dära kroppen inom ramen, det går mest åt alla olika håll!
 
 
Men är väldigt nöjd överlag med båda två!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON