Söndag kväll

God kväll på er!
 
 
Uppdaterar lite snabbt så kommer det en liten utvärdering från träningarna imorgon! =)
 
Har varit iväg i stort sett hela dagen, kom hem klockan åtta nu ikväll igen.. Skönt! 
Eftermiddagen spenderades på JLVFs årsmöte för att ta emot pris med Chicca, kul!!
 
Resten av kvällen har spenderats med att tvätta och dammsuga, sådär roligt men väldigt skönt när det är gjort! 
Nu väntar sängen för att ladda upp inför en vecka som avslutas med GHS :D
 
 
 
Bild på Chicca från 3årstestet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON