Träning för Sandra Carlsson

I fredags och lördags var jag och tränade för Sandra Carlsson med Eron.
 
Himla bra och nyttig med många tips för mig och Eron med det som vi har det svårast med just nu.
Han är fortfarande rätt valpig i kroppen och det krävs mycket ridning för att hålla alla bitar på plats... Ändå blir han lite lång och låg men fick mycket hjälp av Sandra med det så det ska vi absolut jobba vidare på!
 
Det är lite det jag gillar med att testa nya tränare som har ett sunt tänk, man får ett par nya ögon på sig som kommer med nya idéer om hur saker och ting kan lösas.. Sen är det inte alltid jag köper allt, men detta gillade jag verkligen!
 
 
Fick lite film från lördagens träning så det kommer komma ut här i veckan!

Kommentarer
Wilma

Det såg jättebra ut! :)

Svar: Åh tack så mycket! Va snällt :D
Henny Vinlöf

2014-02-24 @ 20:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON