Värsta dagen...

Usch, det senaste dygnet har varit något av det värsta och jobbigaste i mitt liv.
 
Natten bestod mest av mardrömmer och panikattacker, helgens olycka har kommit ifatt en nu, och efter ca en timmas sömn var det dags att kliva upp.
 
Vid morgonens utsläpp får en av hästarna världens spel och sliter sig, vilket jag vid den stunden var sådär glad över. 
Aja, fick in hästen i hagen till slut och kunde därefter åka stressad till jobbet.
 
Väl hemma igen kom panikattackerna efter helgen tillbaka. Låg i sängen tills det var dags att ta tag i sig själv igen och hämta Alicia.
Ut i stallet och fixa, och när vi ska ta in hästarna får samma häst och en till ett spel igen och då fick även jag världens spel. Det var liksom lite droppen denna dag när jag redan mår dåligt. 
 
Väl inne i huset efter ridningen så brast det igen, men tack gode gud för att världens bästa mor och far var hemma då så man kunde få prata med någon om det...
 
 
Nu är det dags för kvällsmat och sedan tänkte jag försöka sova i hopp om några fler timmars sömn inatt!
 
(för er som undrar vad som hänt så kommer det ett kort inlägg om det imorgon..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON