9 januari

Idag är en sån där fixar-dag.
Åkte till Vetlanda direkt efter jobbet för att uträtta några ärenden. Köpte bland annat ett nytt täcke till hästarna då det slitits ut en del i höst och nu hade vi inga fler på lager...
Fixade även lite annat när jag ändå var där!
 
 
Väl hemma sitter jag just nu och skriver ut nya månadsscheman för hästarna. Lättare att ha ett blad/häst där man kan planera och skriva upp saker som berör varje häst. 
Har inte haft några för det nya året då jag inte riktigt hunnit med det, men idag är en sån dag då vädret inte är det roligaste att rida i (det vräker ner snöblandat regn här och blåser som aldrig förr) och då fixar jag detta istället!
 
 
När det är klart tänkte jag städa undan lite här hemma, har inte hunnit det heller så all packning från Sälen ligger fortfarande på golvet haha. Aa jösses vilket liv jag lever...Skäms Henny ;)
 
 
Nehe nu är det dags att sätta fart. Om 45 min ska jag äta och duscha för att sedan åka på möte hela kvällen, så måste skynda på lite nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON