Det bästa med Sälen.

Det absolut bästa med hela resan till Sälen var att jag har stärkt mitt högra ben! haha
 
 
Jag har alltid varit mycket svagare i mitt högra ben mot det vänstra. Det kan låta lite konstigt i och med att jag är högerhänt, men av någon anledning har det helt enkelt blivit så.
 
Jag har alltid haft väldigt svårt att använda det högra benet i olika situationer, men där det märkts mest har varit vid skidskoåkning.
Jag gillar att åka skridskor och gör det väldigt gärna, men överstegsåkning till vänster (när man skjuter ifrån och tar i med det högra benet) är helt omöjligt. Det går bara inte! haha.
 
Men, nu när jag har åkt skidor och tvingat mitt högra ben att ta i, eftersom man svänger även till vänster i backen, så har det blivit sjukt mycket starkare!
Egentligen borde jag nog stannat någon vecka till för att stärka det ytterligare, men jag är glad för det lilla ;)
 
 
Idag var första dagen jag även kände av det i ridningen, att jag har stärkt min svaga sida. Och jag blev SÅ glad!! haha
Ska försöka göra allt jag kan för att inte tappa detta nu. I så fall lfår det bli en resa till fjällen igen! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON