Nytt år!

Då var det nytt år, igen! Att tiden ska gå så himla fort hela tiden... ;)
 
 
 
Ett nytt år ligger framför oss och för mig innebär det kommande året en hel del förändringar...
Hästantalet förändras ordentligt och jag kommer börja leva ett helt nytt liv, på en helt annan plats...
 
När, vart och hur vet jag inte själv ännu... Det är lite det som tiden får utvisa helt enkelt!
Just nu vill jag vill bara ta en dag i taget och göra det bästa av saken.
 
 
 
Har förberett mig själv på att detta året kommer bestå av många beslut, som kommer innebära både mycket glädje men också mycket sorg.
Men någonstans finns det en mening av det hela som har något gott med sig.
 
 
 

Kommentarer
Elin

Don't leave me.. </3

Svar: Så långt försvinner jag inte, och vi kommer ses ändå! <3
Henny Vinlöf

2014-01-05 @ 17:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON