Bästa påminnelsen!

Under träningen förra helgen för Sandra blev jag påmind om en så himla bra sak.
 
"Henny, du tänker precis rätt men glöm inte att använda ytterskänkel som mothållande och framåtdrivande, samtidigt."
 
Det var verkligen precis vad jag behövde höra och det är precis det som vart förklaringen till alla "problem" jag haft det senaste men inte kommit fram till varför på egen hand.
Jag har liksom bara använt ytterskänkel till det ena eller andra det senaste, och inte märkt av det själv.
Den senaste veckan har jag däremot tänkt på det precis hela tiden och det känns sååån stor skillnad! :D
 
 

Kommentarer
lisa

Sv; TACK! :D Gud vad bra! Men än sålänge är mina planer på att behålla den faktiskt, haha ^^

Jag älskar när man får hjälp med att korrigera sin ridning. Bara en litenliten sak, som i ditt fall, kan verkligen förändra hela känslan! :D

2014-03-04 @ 23:19:16
URL: http://lisacandemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON