En häst mindre i stallet...

Japp, nu är det endast 4 hästar i stallet då Cappellini flyttade igår..
Känns väldigt tomt helt plötsligt, inte just för att det är häst mindre utan även då halva sadelkammaren ekar tomt samt att hästarna bara går på ett "hag-område" just nu.
 
Men det ska samtidigt bli lite skönt, man får ju lite mer tid över till de andra hästarna när en lämnar... Rätt logiskt i och för sig, men det är jobbigt att ha ständigt dåligt samvete över att man egentligen inte hinner med.. ;)
 
Nu är det alltså bara 4 kvar och det är egentligen helt lagom att hinna med när man jobbar och sysslar med mycket annat också!
 

Kommentarer
Jessica

Sv: Jag har sparat en av dina kommentarer läääänge nu för att medvetet läsa den mycket senare. Repetera = lära sig :)

Men nu måste jag bara fråga, denna Ulla Wadeborn du nämnde att du tränar för - hur vet man när hon är i Sävsjö och håller träningar? (Dels för att kolla och se om det kanske kan vara något att prova :)) Och hur mycket tar hon/träning, är det en timme åt gången då? :)

2014-03-08 @ 22:29:32
URL: http://vinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON