Full rulle!

Oj nu var det alldeles för många dagar sedan jag uppdaterade här..
Men om ni hade läst min kalender för den här veckan skulle ni nog vara mer förstående ;) det har varit minst sagt en fullproppad vecka!!
 
Nu är det helg och alldeles underbart väder!!
Är inne för lite kaffepaus och ska sedan gå ut igen och rida de två sista hästarna i solen.
Härligt med vår!! Då känns allting lite lättare, särskilt på vardagkvällarnan är man (nästan) hinner rida klart innan det är svart som natten ute.
 
Nehe nu är det dags att gå ut igen. Ride on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON