Ursäkta...

Jag vet inte riktigt hur många gånger jag har skrivit detta här nu, "ursäkta för dålig uppdatering"...
Men starten av det här året verkar inte riktigt gå i mina planer... Det är smäll på smäll på smäll, och förra måndagen kom ännu en...
 
Det gäller att vara stark och kunna fokusera på rätt saker. Dock väldigt svårt ibland men jag måste vara stark!
 
 
 
Nu ikväll har jag i alla fall lagt upp en film, visserligen en lång sådan, med lite klipp från dag 2 av träningen i februari med Eron för Sandra Carlsson.
En fin Eron med lite mjölksyra i slutet, men som han kämpade! Denna lilla häst 
Filmen kommer ut här imorgon så håll utkik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON