3årstest

Igår var vi iväg för årets upplaga av 3årstestet.
Jag hade ingen egen häst med i år men skulle visa en annan.
Quantinie, ett sto e. Quadros - Lasino.
 
Vi åkte dit och blev mest nöjda över att vi klarade minimum-måttet, hästen var hela 159cm hög.
Visningen gick strålande och likaså ridningen. Slutade med 48,5 poäng med 8 på galopp, samt 9-8 i hoppningen! :D
 
Glada och nöjda blev vi över att ha fått diplom!
 
Och inte nog med det. Väl hemma på kvällen när resultatet kommit upp, ser vi att vi slutar på en 4e plats totalt och dessutom bästa sto! Så nu vann ägaren Mia en gratis betäckning också! haha. Sååå kul!!
 
 
Stort stort grattis Mia och Håkan till eran fina lilla häst, och jättetack för förtroendet att jag fick visa den!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON