Dra täcket över huvudet...

Igår var jag iväg på tävling och kan nog med handen på hjärtat säga att jag igår gjorde min sämsta ritt någonsin...
Usch, vill bara dra ett streck över allting nu, efter en dags grubblande över det, och gå vidare...
 
 
Resultatmässigt ser det väl rätt bra ut, tack vare duktiga Eron som kämpar när hon på ryggen bara förstör för honom...
 
 
Idag är det en ledig dag, en dag för att ladda om inför morgondagen då två andra ska med och debut för båda två. Så då gäller det att piloten är skärpt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON