Helg

Sådär, då börjar helgen gå mot sitt slut och jag kan sammanfatta den som att den bara blivit bättre och bättre sedan tävlingarna i fredags.
 
 
Gårdagen var rätt lugn då vi hade åskoväder här under förmiddagen så jag satt mest och väntade på att tiden skulle gå så jag kunde åka iväg på bröllop.
Vigseln i kyrkan var jättefin, som vanligt kan man kanske säga ;), och festen på kvällen var superkul!!
 
 
Idag var det tävling på schemat igen.
Recycle och Chicca gjorde årsdebut på lokal tävling, 90 och 1m.
 
Båda har skött sig super men guldstjärnan går ändå till Recycle som har skött sig jättebra och dessutom varit dubbelt felfri!! 
Chicca har skött sig hon med, till och från kanske man ska säga haha. 
Inne på banan har hon hoppat jättefin men de två hindrena vid staketet skapade lite problem för oss. Chicca tappar koncentrationen på vad hon ska göra och tittar på det som är utanför banan istället, i detta fall publik, utemöbler, transporter och domartorn.
Men men, det är bara att jobba vidare och skaffa mera rutin! Hon är ju bara 4 år och detta var hennes första tävling, så det kommer! De andra hindrena hoppade hon galant =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON