Söndag

Hej på er!

Är tillbaka i Sävsjö nu igen. Skrev första tentan igår mellan kl 14-17, och därefter var jag på middag med familj och släkt hos systeryster. Så kom hem till Sävsjö inatt igen men nu är det full fart igen!
 
 
Idag blir det att njuta av att man inte har något att plugga på (ända tills imorgon!), det fantastiska vädret och hästarna! 
Har varit ute och putsat en massa i förmiddags och även ridit en häst. En 4årig valack som vart här på lite hoppnings-skola ;) gick riktigt bra idag i alla fall!
 
 
I eftermiddag blir det att rida mina egna och sen ska jag försöka hinna med att gå ut och gå en runda därefter! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON