Blandade känslor

Var iväg på tävling igårkväll med Chicca.
 
Hon hoppade super men var fullständigt jättetittig åt ena långsidan, vilket resulterade i 4 fel i varje klass...
Surt och irriterande då hästen annars hoppar helt fantastiskt! Bra språng och jättebra känsla över hinder...
 
Aja, i och med detta blir det ingen semifinal för henne i år... Besviken är jag men det är bara att gilla läget, hon behöver helt enkelt bli ett år äldre och mogna i huvudet.
Men när årets sista mål inte uppnås så blir man alltid rätt besviken... Aja, jag vet i alla fall vilken häst jag har i stallet och det får vi visa nästa år istället!
 
Det finns ju annars fler tävlingar att åka på innan semifinalen, men jag vill inte stressa "bara för att få den sista 0an", Har inte kvalat in ännu på de tävlingarna vi hade planerat så har hon troligtvis inte så mycket att göra där i semifinalen, hon lär vara lika tittig då på allt runtomkring...
 
Men men.. Nu är det bara att börja träna och förbereda henne inför nästa års uppgifter! Det ska bli spännande :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON