Lyckad tävlingshelg!

I helgen var det tävling både på lördagen och söndagen vilket har gått väldigt bra!
 
I lördags var vi i Hässleholm med Chicca och Recycle. I 1m var båda hästarna felfria och skötte sig toppen. Recycle var dubbelnolla och även placerad. 
 
Sen i 110 vilket var debut för Chicca på tävling så var hon felfri och jättefin, medans Recycle hade ett retligt nedslag i sin annars bästa ritt någonsin. Så väldigt nöjd med båda två!
 
 
I söndags var jag på lokal tävling i Aneby med en 4åring, debut för henne på riktig tävling men skötte sig utomordentligt!! Felfri i 90 och ett nedslag i 1m då vi kom lite nära på ett räcke.. Men sånt som händer, skötte sig annars hur bra som helst!
 
Så 6 starter sammanlagt varav 4 felfria och två med ett nedslag i vardera.. Känns rätt okej!
 
Någon film kan nog komma att dyka upp från lördagen, ska bara få in dom i datorn först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON