December

Hej på er!
 
Söndag, lucia och 3e advent idag... Tiden bara springer iväg!
Jag har gjort min sista föreläsning på skolan för i år och hästarna är inne i sina viloperioder just nu... Har två tuffa tentor kvar i år dock som väntar nu i veckan som kommer... Blir skönt när de är avklarade så man kan njuta av jullov tills i mitten av januari igen, härligt!
 
 
Har missat att berätta för er men jag kommer njuta av min ledighet i Filippinerna och därmed även fira in det nya året där! Kommer bli heeelt underbart att komma till värmen och bara vara ledig! Längtar som bara den!
 
 
 
Väl hemma igen så ska hästarna igång ordentligt, och jag längtar alla redan efter att trimma igen! Bara hoppas på att motivationen är på topp när jag kommer hem i januari igen då vädret kan vara lite sisådär roligt för oss utan ridhus... 
 
 
Nu ska jag återgå till plugget och sedan ut och mysa med hästarna med ryktborsten och morötter, finns inte mycket som slår det en söndagkväll!
Kul i alla fall att ni kikar in här titt som tätt, har fortfarande flera läsare varje dag vilket jag tycker är otroligt med tanke på min uppdatering haha. Men ni ska ha tack ska ni veta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON