Fredag

Hej på er kära läsare!
 
Helgen i Stockholm var hur bra som helst, vilket härligt gäng jag hamnat med! Vi har haft såå himla roligt, och allting var verkligen jätteintressant! Jag kan liksom inte riktigt bestämma vad som var bäst, om det var bastun och badtunnan, hotellfrukosten, finmiddagen eller alla intressanta diskussioner under utbildningen.. Ja allt var verkligen toppen med andra ord!
 
 
 
Tillbaka till verkligheten i veckan och idag är det fredag, denna dag är alltid lika välkommen och så är det även denna vecka. Jag har på något sätt bara bra och roliga helger nu för tiden, och denna helgen är inget undantag!
Har varit ledig idag från skolan, så har fixat en massa i lägenheten då det kommer målare och snickare hit på måndag morgon och då är det lika bra att plocka undan lite här hemma! Mitt i allt så ringer en annan byggare som skulle byta bänkskiva i köket och dörrar, så han kom hit nu också i förmiddags och oj så fint det blev! :D
 
Snart ska jag bege mig till Charlies en runda, deras rea började ju idag så tänkte åka förbi och kika lite innan jag åker med bussen till Sävsjö. Där väntar 3 hästar som ska ridas! Har ju börjat rida både Eron och Chicca denna veckan också, och de har skött sig över förväntan! VIsst lite bock och bus men de har ändå hållt sig på mattan vilket jag är tacksam över hehe. 
 
 
Imorgon är det back to Jönköping som gäller, dessutom med två dunderbra brudar! Elin och Linnea hänger med hit så ska vi på ryttarkick-off med ca 250 personer till på kvällen. Kan bara sluta med succé helt enkelt! 
 
Nu ska jag fixa klart det sista och sedan bege mig. Hörs snart igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON