Mot Stockholm!

Godkväll på er!
 
Jag sitter uppe mitt i pack-kaoset.. Varför ska det alltid vara så roligt att åka iväg, men så förbannat jobbigt att packa?! jag kan verkligen inte förstå det haha. Har åtminstone skrivit en lista nu för att lugna min inre stress lite hehe, jag kan få lite smått panik över sånt här... 
Men men, jag ska nog få med mig allt så jag klarar mig och ungefär lika mycket till ;)
Vad ska jag göra i Stockholm då? Jo det är som såhär, att lilla Henny har fått jobb som informatör hos Sveriges ingenjörer. Så himla roligt och väldigt spontant kan man säga, allting skedde på några dagar från att jag var en "vanlig student" tills jag stog med anställningsavtalen i handen! Men roligt kommer det bli :D så nu ska vi iväg på utbildning/konferrens hela helgen och bo på en spaanläggning i skärgården, och dessutom få ersättning för det! Haha ja ni kan ju ana att studenten här njuter rätt ordentligt..!
 
 
Annars rullar det på som vanligt. Eron och Chicca ska sättas igång så fort jag är hemma från Stockholm, och Recycle har fått börja jobba över lite bommar och är jätteglad även om orken inte är helt hundra ännu! Men det går framåt och oj vilken helt ny häst det har varit att rida efter hennes vila. Sån stor skillnad och utveckling!
 
 
Nu borde jag packa klart och sedan krypa till sängs.. Konferrensen börjar inte förrän på fredag morgon men åker upp imorgon så jag är framme i tid och dessutom hinner hälsa på en vän! Win-win, sånt gillar jag!
 
 
Ha det toppen fantastiska läsare, helt otroligt egentligen att ni kikar in här ännu! Men jag är väldigt tacksam för det ska ni veta. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON