Hoppelihopp

God kväll på er!
Har precis lagt mig i sängen och ska plugga någon timma innan det är dags att sova... Ni anar inte hur mycket jag längtar tills helgen just nu då jag får sommarlov! Halleluja säger jag bara :D
Ska dessutom fira in sommarlovet på bästa sätt, tävling både lördag och söndag med 4 hästar sammanlagt. Chicca åker på lördagen, sen är det Recycle, Eron och även en annan häst som ska få åka iväg på söndag. Eron gör årsdebut och jag hoppas han sköter sig någorlunda hehe... 
 
 
Har även börjat jobba nu, tillbaka på förskolan hela sommaren.. Blir där till skolan börjar igen, så blev upp mot 11-12 veckor sommarjobb i år.. Lite mer än vad jag räknat med kanske men något måste man ju göra om dagarna och pengar kan man ju inte direkt få för mycket av! Så det är lika bra att jobba när man får chansen helt enkelt.
 
 
Annars flyter det på bra just nu. Hästarna känns fina och har hoppats igenom nu inför helgen. Känns riktigt fina allihop när de väl kommer till ro :D Har invigt mina nymålade bommar också, blev lite bättre bild och ljus på dom när de kom ut. Så såhär blev dom, jag gillar dom skarpt!
 
 
Nu ska jag sätta fart och plugga lite inför tentorna som väntar i veckan.. Vi hörs snart igen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON