Världens bästa helg!

Jag måste nog precis vart med om mitt livs bästa helg skulle jag tro. Oj vad den har vart intensiv men sjukt vad kul jag har haft!
 
Lördagen började med tenta i linjär algebra (matte för er som inte vet vad det är..) kl 8. Tentan kändes helt okej måste jag ändå säga så nu är det bara att hålla tummarna! 
Därefter åkte jag direkt till Sävsjö för att rida hästarna och fixa i ordning lite till söndagens pay & jump i Sävsjö.
 
Kl 16:30 körde mamma mig till Nässjö för att jag skulle kunna åka med ett tåg till Jönköping igen och träffa klassen för tentafest!
Galet rolig förfest med säkerligen 30 pers från klassen! Så himla roligt att vi var så många, vad jag tycker om dessa människor alltså!! Vidare gick vi ut på kvällen och dansade loss ordentligt! Hellyckad kväll med andra ord :D
 
På söndag kl 9 var det dags för frukost på Gräshagen hos några vänner från min gamla klass. Vi var nog 8 stycken där och hade supermysigt!! Kul att träffa gamla vänner igen, saknar dom alltför ofta men tyvärr hinner man inte ses så mycket man vill när alla bor på olika orter...
Efter frukosten åkte jag till lägenheten igen och bytte om till tävlingskläder då det var dags att åka till JFK för att hoppa med Chicca och Recycle. Världens bästa mor och far såg till att hästarna och all utrustning var på plats, vad hade jag gjort utan er? 
 
Tävlingen gick fantastiskt fint. Båda hoppade 1m och 110, alltså debut för Chicca på den höjden och andra gången för Recycle. Båda kändes riktigt fina och hoppade felfritt i första klassen. I andra klassen kändes Recycle ännu finare och var felfri. Chicca hade ett nedslag på nummer 3, men hoppade riktigt fint resten av banan.
Sååå nöjd med mina bästa tjejer!
 
Filmer kommer när jag hinner fixa det i Sävsjö nästa gång.. I värsta fall kommer de till helgen om jag inte hinner innan dess. 
 
Ha det så bra tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON