Mycket just nu!

Phuu, fick nästan ta en paus från livet för att hinna med att uppdatera här..
Får lite dåligt samvete när man loggar in och ser att ni fortfarade ens står ut med att kolla in här, när jag uppdaterade senast för över 3 veckor sedan.. suck på mig!
 
 
Vad som har hänt sen sist är i alla fall att hästarna har haft besök av världens bästa Jessica. Så himla skönt när hon har tid att komma till Småland och oss här hemma så hästarna får en koll. Ingen av mina hästar hade några större bekymmer men alltid lika skönt med en ordentlig koll.
 
Har tävlat lite grann med helt klart godkända resultat. Var i Bankeryd för någon helg sedan med lite otur i varje klass. Viserligen första utomhus för i år vilket genererade väldigt glada hästar. Recycle hade ett ner i båda klasserna, och Chicca ett ner i sista klassen. Stör mig lite grann men bara att träna vidare.
 
Igår däremot var Chicca iväg i Braås och debuterade 120 med bravur! Felfri i 110 och ett retligt nedslag på sista hindret i 120. Himla fin runda annars och sprången finns där kan man säga :D helgen där emellan var Chicca i Vaggeryd också och hopppade en 110 felfritt och fint. Kommer komma film därifrån om någon dag!
 
 
Eron har också kommit igång lite mer ordentligt nu och på torsdag blir hans första träning (jag tycker det ska bli sådär roligt, åkte av han senast igår när han busar lite för mycket). Så fråga mig inte riktigt hur jag tänkte när jag bestämde mig för att han får åka med på torsdag, man kan ju nästan tro jag vill ta livet av mig eller nåt hehe. Men men, jag ska göra mitt bästa men funderar på att ta med tårta tills innan träningen i förebyggande syfte ;)
 
 
Nu ska jag ut och måla lite bommar, håller på att utöka hinderparken här hemma lite så då är det lika bra att ligga i. Vi hörs snart igen!
 
 Bild på en väldigt fin 4 åring jag tävlar just nu tagen i Bankeryd. Ägs av Mia Erdeberg och Håkan Mattsson. 

Kommentarer
Jojjo

Åå grattis! Vad härligt med en sån bra debut! :D Så fina är ni!

2015-05-14 @ 15:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON