Hösten är här

Hej på er!
 
Då har även jag gått igenom årets insparkssjuka som vi kallar den på skolan.. Feber, dunderförkylning och en hosta man aldrig blir av med... Så har mina senaste 2,5 veckor sett ut. Nu äntligen börjar jag piggna till på riktigt men som tur är var insparksveckorna helt galet roligt!
 
 
Jag och alla faddrar i min klass, Logistik och ledning!
 
 
Hoppas ni alla haft det bra sen sist! Jag är hemma i Jönköping i skrivande stund och ska strax bege mig iväg för att träna och sedan på möte i skolan med Sveriges ingenjörer, dags att börja planera lite aktiviteter inför hösten till alla nya studenter!
 
Hästarna funkar annars fint dom också. Jag har försökt rida så mycket jag orkat under dessa veckor men tycker ändå det gått rätt bra även om jag har varit helt död efteråt hehe... Chicca och Eron var i Tingsryd för några veckor sen där båda var felfria i första klassen. I andra klassen blev det ett missförstånd med Chicca in till den andra kombinationen där vi rev a-hindret och jag sen svängde ut till b för att få börja om istället, så då rann det iväg lite fel på resultat.... Eron hoppade super men ett litet nerslag på ett räcke ur sväng..
 
Lite senare var Chicca iväg på en tävling till i Braås där hon var felfri i första klassen och i andra klassen ett nedslag... Också räcke ur sväng så jag får nog helt enkelt ta och träna på det där ordentligt med alla pållarna! Måste bli bättre på att hitta en avsprångspunkt lite längre ifrån när jag rider ur sväng... Tur man alltid har saker att träna på!
 
 
Till helgen ska Recycle åka på tävling i Bankeryd. Ska bli jätteroligt att komma ut med henne igen, var ett tag sen men hon har känts superfin på träningarna det senaste så det ska bli kul att komma iväg med henne!
 
 
Nu ska jag fixa i ordning lite här hemma och sen sticka iväg. Vi hörs! Kram på er =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON