Chicca i Eksjö

Idag var det Chiccas tur att hoppa i Eksjö. 
Första klassen 110 var hon rätt så spänd på omgivningen men felfri på hinder. Ingen vidare runda direkt men vi gjorde vad vi skulle båda två.
Sen i 120 gick det egentligen sååå bra. 1-8 var så bra de kan bli typ, sen blev de en liten miss på båge från räcke in till kombination 9a, fick inte tillbaka henne alls som jag ville så rev insprånget i kombinationen. Sedan gör vi samma tabbe från trippelbarren nummer 10 på båge till räcke nummer 11 då vi inte heller riktigt fick plats så den rullade ner lite oturligt den med. Men i övrigt en riktigt bra runda! :D 
 
Har bara film fram till nummer 6 för sen tog minnet slut på kameran... :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON