Måndag morgon

God morgon på er! Måndag idag och dags för ny vecka, som än så länge faktiskt ser hyfsat lugn ut för min del. Ganska skönt det! Sitter och äter lite frukost nu för att strax bege mig mot min praktikplats. 

I helgen var det tävling i Bratteborg med 3 hästar. Lite blandade resultat men är mycket nöjd ändå även om jag gjorde en riktig ryttarmiss i en av starterna... Annars har hästarna skött sig fint och ibland får man tänka om och göra det bästa av situationen när de är så pass unga och orutinerade. Så jag är ändå nöjd med hästarna sett till deras egna förmågor. 😊 
Väl hemma efter tävlingen väntade mina egna hästar så det blev mycket ridning igår, vilket faktiskt känns i kroppen idag må jag säga... Lite stel överallt, så lite morgongympa hade gjort sitt idag hehe. Men de går nog över om någon timma eller sådär när jag kommit igång lite! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON