Helgen som varit

Hej på er!
Då var det måndag igen och jag är precis hemkommen från jobbet. Har börjat mina två sista sommarjobbsveckor idag och sedan är det tillbaka till vardagen igen för min del. 
 
Helgen som varit har varit alldeles för kort! haha. I lördags skulle jag på dop, vilket var ett dop men som också överraskades med bröllop!! Galet roligt och vi alla blev nog lika förvånade men samtidigt väldigt glada för deras skull!
Sedan igår började jag morgonen kl 6:15 i stallet och fixade klart allt där innan jag for iväg till Eksjö för att hjälpa till i montern där med Markestad Ridsport. En härlig och mycket trevlig dag tillsammans med gänget från Markestad, är så himla glad att de valde just mig som profilryttare och att jag får vara delaktig i deras resa :D. Dock tog tävlingarna väldigt lång tid vill jag tycka, åtminstone sett till antalet starter, så var hemma betydigt senare än vad jag tänkt så då fick det bli lite snabba ryck för att hinna iväg till Lasse och träna med Chicca. 
 
 
 
 
 
Träningen gick väl okej. Jag är inte jättenöjd men vi samlade ändå på oss en hel del rutin för kommande uppgifter i i livet, och allt nytt kan ju inte gå som på räls... Så får bara fortsätta träna på det så kommer det bli riktigt bra om ett tag!!
 
Nu ska jag ut och fixa stallet och rida, sedan måste jag till en skomakare här i Sävsjö för att laga ett spänne på en sadelgjord. Vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON