Mini-semester

I måndags åkte jag och min käre sambo iväg för några dagars minisemester. Vi började starten med ett besök på Little Rock Lake och åkte zipline. Galet häftigt att åka över grantopparna och se helt fantastiska vyer. Högst var vi 55meter ovan mark och åkte som fortast ca 80km/h. Riktigt roligt var det!
Därefter fortsatte vi söderut för en natt i Kalmar och sedan en natt i Karlskrona. Där har vi mest myst, strosat runt, ätit glass, solat och badat... ja helt enkelt bara haft semester!!
 
 
Igår kom vi hem igen och möttes av regn, massor med regn... Mina hästar hade vilodag igår också så på kvällen åkte jag och hjälpte en vän att hoppa lite inför hennes tävling i helgen. Alltid kul när man kan hjälpa sina vänner och konkurrenter istället för att kolla snett och skratta åt varandra och sina med- och motgångar...
 
 
Idag ska jag rida mina hästar och mest bara fixa i stallet. Regnet visar sig framme hela dagen verkar det som så jag har tänkt att göra klart en grej i sadelkammaren och lite andra smågrejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON