Tävling imorgon

Imorgon är det dags för tävling igen och endast med Chicca denna gången. Hon ska hoppa en 120 och en 130 och jag hoppas formen sitter i sig :D
 
Grevagården påminde också i veckan om att 6-åringarna hoppar bedömning 2 faser på tid i sina klasser på youngsters, vilket innebär att dom måste vara kvalade för det. Alltså om de ska hoppa 130 som avd. A måste de ha minst 2 felfria i avd. B, och vi har ju bara en från debuten på senaste tävlingen så jag ska göra mitt yttersta för att vara felfri imorgon också! haha. (Bra koll där Henny!) till mitt försvar är det första gången jag rider tävlingen, och eftersom man inte behöver kvala för att delta på något annat sätt så hade jag faktiskt ingen tanke på det, men när man tänker efter så är det ju helt självklart.
 
Aja ni får hålla tummarna för oss imorgon så får vi se om vi sätter nollan eller inte!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON