Full rulle hela helgen!

Ojoj vilken helg jag har haft!! 
I lördags började dagen med löshoppning för Doris. Hon skötte sig bra till en början och i slutet, men blev väldigt spänd i mitten av löshoppningen. Utöver det skötte hon sig bra, lite orolig i släpet i början men stod som ett ljus på vägen hem så hon sköter sig bra och lär sig för var gång hon är iväg på nya ställen! :D
 
Väl tillbaka i stallet så var det snabba ryck innan jag styrde bilen hemåt Jönköping, det stod kalas på schemat för mig med mina närmsta vänner sedan många år tillbaka! Hade en supertrevlig kväll med mycket skratt! 
Blev lite lagom sent innan vi somnade då jag hade två av kvällens gäster även hos oss för natten..
 
Söndagen började med scones-frukost och sedan åkte jag på julbord med Linus och hans familj och släkt. Supertrevligt det med och huuur mycket god mat som helst!! Väl hemma hamnade vi i soffan hur mätta som helst framför en film ;)
 
 
Idag började dagen med att vaccinera mig och lite shopping på intersport, innan jag åkte vidare till Sävsjö för pepparkaksbak med mamma och syrran! Senare idag blir det ridning och ikväll har jag mina träningar på ridklubben igen! 
 
 

Kommentarer
Elisabeth

Det ar bra att ni bakar for snart kommer vi!!

2016-12-05 @ 14:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON