Julklappskväll hos Markestad Ridsport

På fredag är det julklappskväll hos Markestad Ridsport och jag ska såklart ta mig dit! :D De öppnar kl 14:00 och jag slutar inte jobba förrän 17:30, men åker raka vägen dit så hinner jag gott och väl innan de stänger igen kl 21! hehe ;) 
 
 
 
Tror nog allt jag ska slå till på den där gosiga tröjan från HV polo då som jag visade här för er efter kvällen jag jobbade där förra veckan.  Eller kanske ridbyxorna från Bocaj? Jaa, det finns mycket fint där och Amanda har lovat massa fina erbjudanden för kvällen så vi får se väl på plats helt enkelt vad som kan få hänga med hem :D
 
 
 
Om det är någon som vill åka med från Sävsjö på kvällen och fynda fina saker, så är det bara att hojta till så kan vi åka tillsammans :D
 

Kommentarer
Jessica

Missade att svara på din fråga. "K" står för Karin Eckert. Samma Karin som Therese tränat mycket för. :)

2016-12-05 @ 21:15:02
URL: http://vinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON