Sista dagen av julen

Då börjat årets jul nå sitt slut... Är helt slut i kroppen efter dagen. Började med att rida 4 hästar i morse, för att hinna till den traditionella hockey-matchen med släkten kl 12. Man kan ju tro att man som ryttare borde ha ganska bra lår- och rumpmuskler... Men icke när det kommer till skridskoåkning, där var det visst andra muskler man använde ;)
 
 
 
Efter hockeyn blev det middag med alla samlade, och nu ikväll har jag också ridit Chicca.
Blev ett pass med lite lägre krav men blandat med lite bommar. Gick väl hyfsat bra efter att Chicca fått ladda av sig lite energi, hon tyckte visst det var lite väl roligt och jag kände mig som spagetti i hela kroppen så hade det lite jobbigt där ett tag att hänga med hehe. Men till slut fick vi ordning på allt och avslutade riktigt trevligt! 
 
 
Imorgon väntar jobb för mig igen, och antagligen en hemsk träningsvärk haha. Jobbar bara tisdag och fredag så det blir en lugn vecka på det planet! Där emellan blir det en del ridning, lite filmmys med härliga hästvänner, och till helgen väntar firande av det nya året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON