Lugn Eron igår

Istället för en vild och bockig Eron som var väntat på gårdagens hoppträning var han istället lugn som en filbunka med en dos av träningsvärk.. Haha ganska skönt det men träningsvärken hade jag kunnat avstå! Flög ju av honom hemma i söndags när han brallade till efter ett hinder och hade inte en chans att sitta kvar så har ridit som en tok hela veckan så jag skulle ha en chans att hålla i mig igår.... och så var han hur snäll som helst istället! Men men, idag vilar han och imorgon jogging innan ny hoppträning för Lasse igen på söndag så då tar vi nya tag med förhoppningsvis lite piggare ben!
 

Kommentarer
Helene

Han ser så trevlig ut :3

2016-02-12 @ 13:42:43
URL: http://allroundhast.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON