Back in Sweden!

Tillbaka i Sverige och Jönköping igen efter 2 fantastiska veckor i Filippinerna. Allt har verkligen varit helt kalas, bortsett från min mage som inte riktigt varit hundra den sista veckan men nu börjar jag återhämta mig igen så det är skönt!
 
Hoppas ni haft en härlig ledighet vid jul och nyår! Min jul blev lite annorlunda då bror var i Thailand och syster fick åka in på BB, men vi ska fira en egen minijul om någon vecka med familjen och då blir det med nytillskott i familjen och en nyförlovad bror så det kan inte bli bättre 
 
Landade i söndags kväll och igår var jag i Sävsjö en runda för att andas häst igen. Tog även en ridtur på Chicca och hon var lika snäll som alltid efter några veckors ledighet. Ska tillbaka lite senare idag för att rida alla 3, skönt att komma igång igen och längtar som tusan efter barmark och vår så man kan trimma ordentligt och tävla lite igen!
 
 
Nu väntar tvättmaskinen och sedan är det dags att styra ihop lite lunch... Har blivit några maskiner idag efter resan så det är ju positivt att ha jetlag åt rätt håll då, igår vaknade vi klarvakna kl 3 och idag sov jag ända till kl halv 6, woho!
 
Vi hörs snart igen. Ha det bäst!
 
Såhär vackert var det på en strand vi åkte till över dagen i Filippinerna.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON