Craft

Jag har konstaterat vilken t-shirt som är den skönaste att rida i under sommarens varmaste dagar! Gillar helst att rida i t-shirt när man är på träning eller liknande, och denna är helt klart den bästa! 


En t-shirt ifrån Craft i träningsmaterial eller vad det kallas för. Andas som aldrig förr och luftig och skön så jag har inte varit något svettig alls. Återstår att se bara hur de luktar efter ett tag. Vissa har ju tendens till att inte lukta särskilt gott när man väl blivit svettig nån gång även om man tvättar de regelbundet. 
Men om tröjan håller sig bra efter de också så kommer jag garanterat investera i fler sånna! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON