Falsterbo närmar sig

Äntligen är snart Falsterbo-veckan här!! Dock har jag en hel del ångest över att jag bara ska dit 1 (!!!!) dag i år... Tanken över att inte hinna andas in tillräckligt med Falsterbo-luft gör mig nästan ledsen, och jag har ännu inte kommit på hur jag ska klara mig utan den tills nästa år...
Men men, det blir väl så för fler än mig i år som tur är. Tävlingarna ligger ju lite på "fel" vecka i år, och eftersom varken jag eller någon av mina vänner har gått på semester tills dess så får man helt enkelt göra det bästa av situationen. Jag ska i alla fall åka ner dit över dagen på tisdag nästa vecka och det ska bli helt galet underbart!!

 
Bild från förra året när jag låg och vilade i husvagnen mellan arbetspassen! 

Kommentarer
Anonym

Älskar din blogg ♡ kolla gärna in min!!

2016-07-07 @ 12:46:44
URL: http://ungponnyresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON