Recycles närmaste framtid

Som en del av er redan vet så har vi beslutat att Recycle ska få ett ledigt år och förhoppningsvis bli mamma under den tiden! 
Vi kan inte hitta något fel på henne men känslan uppe på ryggen under hennes igångsättning säger att hon ännu inte är helt fräsch efter undersökningarna tidigare i vår.. Därav föll valet på att betäcka och förhoppningsvis kommer en lång vila göra susen för Recycle. 
 
Förra veckan blev hon seminerad med hingsten Bravour (e. Cornet Obolensky), så nu är det bara hoppas på att allt ser bra ut på kommande kontroller och att vi nästa år får ett fint och friskt föl! :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON