GHS 2016

Igår var vi i Scandinavium för Göteborg horse show, och vilken dag vi hade!! 
Grymma tävlingar med världscup-final i hoppning och oj vilka fina hästar det finns. Så spännande i slutet men Steve Guerdat red felfritt rätt igenom och stog till slut som segrare! 
Har överlag fått se väldigt fina rundor och känner mig superinspirerad inför mina kommande ridpass i sadeln. 
 
Shoppingen blev också bra från min del! Köpte en pullarnosgrimma, en tävlingstopp och skyltar till hästarna (spm jag tänkt göra i flera år men aldrig fått tummen ur!). Vann även en tröja eller jacka, vet inte riktigt vad den kallas, från Svea. Jättesnygg och blev så himla glas för det, har nog aldrig vunnit något tidigare så det blev jag väldigt glad över!! 
 
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON