Hästbyte i Ljungby

Jag har fått göra ett hästbyte inför nästa helgs tävling i Ljungby. Tanken var att Chicca och Eron skulle åka dit, men då Eron fått ett broddtramp får han avstå och istället får Recycle hänga med, vilket går lika bra det. 
Eron kom alltså in med ett broddtramp förra torsdagen, så för en vecka sedan nu... Det sitter lite dumt och såret vill inte riktigt läka, men som tur är har han inte varit halt något och svullnaden la sig efter en dag bara så det är jätteskönt. Men såret som sagt vill inte riktigt ge med sig så nu har han i stort sett vilat en vecka och då känns årsdebuten lite väl nära och jag hade gärna velat tränat som planen var inför nästa helg, och därför får han avstå istället och åka på en annan tävling lite längre fram :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON