Ny sadel på gång!

Har letat runt lite efter en till sadel då jag sålde min "extra-sadel" som jag kallar den i höstas. Hade då en prestige som jag tyckte var lite förstor till mig, den var väldigt skön att trimma i men så fort det blev lite hinder så fanns där inget stöd och jag flög runt som en vante kändes det som...
 
Så nu har jag i alla fall letat efter en Antares Altair som jag gillat mycket att rida i innan, och har nu en sådan begagnad hemma från Charlies. Har ridit med den på Eron, som är den häst jag mest har velat att sadeln ska passa, och det kändes riktigt bra. Ska rida lite mer i den imorgon och sedan får det nog bli affär om vi kommer överrens om en bra deal! :D
 
(lånad bild från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON