Förbereder inför helgen

Håller på att putsa, tvätta och packa inför tävlingarna nu i helgen... full rulle med andra ord!
 
Blev hemma lite väl sent också så kommer bli en lång kväll i stallet idag innan allt är klart. Men det gör inte mig så mycket, jag gillar faktiskt att få vara för mig själv i stallet sent in på kvällen såhär dagen innan tävling. Det är något särskilt med det tycker jag och att få tillbringa timmarna innan med hästarna tror jag gör mycket för hur det går på tävlingsbanan senare. Vi gillar helt enkelt att umgås med varandra, vare sig det är med ryktborsten i stallet eller om det är inne tillsammans på tävlingsbanan 
 
 
Jag och Chicca testar nytt schampå från K9. Ni kan köpa det hos Markestad Ridsport:D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON