Frukost i Vaggeryd

Sitter på bussen nu till Sävsjö efter att ha börjat morgonen hos Eve på frukost-mys med 4 andra hästnördar. Vilken perfekt start på dagen minst sagt! Amerikanska pannkakor och häst, häst, häst... Ja, ni förstår nog att det får högsta betyg av mig ;)
 
 
 
Nu är jag påväg till hästarna som sagt och ska rida Chicca och Doris i eftermiddag... Ska också till Amanda och Markestad Ridsport och hälsa på en sväng :D alltid lika supertrevligt!! Ska köpa en julklapp till syrran hade jag tänkt och även hämta en liten överraskning till mina elever.... Jultomten verkar vara snäll i år ;)
 
Nehepp, vi hörs kanske senare om det hinns med. Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON